job head_edited_edited.jpg

Customer Service 

หน้าที่และความรับผิดชอบ

  • Handle and provide solutions to customer inquiries, complaints, claims, service guarantee requests in a timely and accurate manner

  • Handle incoming calls and inquiries from other channels for pick – up, service information, complaints

  • Update record, follow up and feedback customers - Recommend solutions to service concerns / problems

  • Informs customers by explaining procedures; answering questions; providing information.

  • Maintains communication equipment by reporting problems.

  • Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.

คุณสมบัติ

   • Female, Thai Nationality, age 23-35 years old

   • Bachelor's Degree in any fields

   • Preferably Over 3 years of experience in Customer Services and/or related fields

   • Computer MS office applications

   • Customer Centric personality with a excellent service mind

สวัสดิการ

  • ประกันสุขภาพ

  • ประกันสังคม

  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ

  • เยี่ยมไข้ เยี่ยมคลอด

  • ของขวัญวันเกิดพนักงาน

  • ตรวจสุขภาพประจำปี

  • เงินช่วยเหลืองานมงคลสมรส

  • เงินช่วยเหลืองานศพ

  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน

  • ค่าตอบแทนพิเศษ

  • โบนัสตามผลงาน / ผลประกอบการ