
Customer Service
หน้าที่และความรับผิดชอบ
-
Handle and provide solutions to customer inquiries, complaints, claims, service guarantee requests in a timely and accurate manner
-
Handle incoming calls and inquiries from other channels for pick – up, service information, complaints
-
Update record, follow up and feedback customers - Recommend solutions to service concerns / problems
-
Informs customers by explaining procedures; answering questions; providing information.
-
Maintains communication equipment by reporting problems.
-
Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.
คุณสมบัติ
• Female, Thai Nationality, age 23-35 years old
• Bachelor's Degree in any fields
• Preferably Over 3 years of experience in Customer Services and/or related fields
• Computer MS office applications
• Customer Centric personality with a excellent service mind
สวัสดิการ
-
ประกันสุขภาพ
-
ประกันสังคม
-
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-
เยี่ยมไข้ เยี่ยมคลอด
-
ของขวัญวันเกิดพนักงาน
-
ตรวจสุขภาพประจำปี
-
เงินช่วยเหลืองานมงคลสมรส
-
เงินช่วยเหลืองานศพ
-
การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
-
ค่าตอบแทนพิเศษ
-
โบนัสตามผลงาน / ผลประกอบการ